Intrebari Frecvente - Asistenta Clienti


Cum pot contacta serviciul de Asistenta Clienti?

In cazul in care doriti sa contactati echipa de Asistenta Clienti, aveti la indemana urmatoarele metode prin care puteti face acest lucru: 

Care este timpul de raspuns?

Timpul standard de raspuns din partea echipei de Asistenta Clienti este in medie de 3-6 ore lucratoare, insa acesta poate varia in functie de numarul de cereri, care pot creste in campaniile speciale de vanzari. 

Foarte important! In campaniile speciale de vanzari, din cauza volumului mare de cereri, liniile telefonice sunt suprasolicitate si nu putem prelua apeluri telefonice. De aceea, cea mai sigura si rapida metoda de raspuns este cea in care ne lasati mesaj prin formularul de contact, unde garantam ca veti primi raspuns in maxim 1 zi lucratoare. Daca in 24h nu primiti raspuns, va rugam sa verificati si sectiunea spam a email-ului dumneavoastra. 


Care este programul de lucru pentru departamentul de Asistenta Clienti?

Puteti contacta echipa de Asistenta Clienti de luni pana vineri, intre orele 8:00-16:30.