Returnarea produselor

RETUR



Cum pot sa returnez produsele comandate?

Aveti intotdeauna dreptul de a returna comanda in termen de 14 de zile, fara invocarea vreunui motiv. Perioada de retur a comenzii incepe din ziua livrarii ultimului produs al comenzii dumneavoastra.

Aveti posibilitatea de a returna produsele:

1. RETURNAREA PRODUSELOR LA DEPOZITUL OTTER PRIN CURIER
2. RETURNAREA PRODUSELOR IN LOCKER EASYBOX

Asigura-te ca produsul tau va putea fi returnat prin respectarea urmatoarelor conditii:

1. Returneaza produsul in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii.
2. Produsul nu prezinta urme de uzura sau/si cu defecte provocate de client.
3. Produsul returnat trebuie sa fie ambalat intr-o cutie de pantofi, astfel incat sa nu fie deteriorat in timpul transportului.

 


Cum pot sa returnez produsele primite in magazinele OTTER Distribution?


*Incepand cu 1 ianuarie 2023, nu se mai accepta returul produselor comandate de pe website-ul otter.ro in magazinele fizice Otter Distribution!

Una dintre misiunile companiei Otter Distribution in procesul de achizitionare al produselor este mentinerea satisfactiei clientului la un nivel cat mai ridicat.Este important sa stiti ca, incepand cu 1 ianuarie 2023, nu se mai accepta returul produselor comandate de pe website-ul otter.ro in magazinele fizice Otter Distribution (Tezyo, Gryxx, Aldo, Epica sau Otter Outlet).

Motivul din spatele acestei decizii il reprezinta imposibilitatea sustinerii serviciului “retur in magazine” la un nivel satisfacator, atat pentru clienti, cat si pentru companie, din cauza cresterii semnificative a numarului de comenzi plasate pe website-ul otter.ro si, implicit, al retururilor.

Depunem eforturi sustinute si continue sa imbunatatim constant fluxurile de retur cu ridicare gratuita de acasa sau in Locker Easybox, astfel ca totul sa fie cat mai confortabil si simplu pentru clientii nostri.

De asemenea, alocam resurse suplimentare pentru a optimiza timpul de ridicare si de verificare al produselor returnate, dar si de transfer inapoi al banilor.

 


Cum pot sa schimb produsele comandate?
*Incepand cu 1 ianuarie 2023, nu se mai accepta schimbul produselor comandate de pe website-ul otter.ro in magazinele fizice Otter Distribution!



Cum pot trimite un retur prin curier?

In cazul in care doresti returnarea unei comenzi prin curier, iar termenul legal de retur de 14 zile calendaristice nu a fost depasit, poti returna produsele urmand pasii de mai jos:

Daca comanda a fost facuta din contul tau

Daca ai optat pentru inregistrarea in site atunci cand ai plasat comanda, trimite cererea de retur accesand sectiunea de retur din contul tau.

Returneaza in contul tau
Daca comanda a fost facuta fara cont

Daca ai plasat comanda fara a te inregistra ca membru, pentru autentificare si plasarea unei cereri de retur vei avea nevoie de:

1
Numarul comenzii atribuit produsului pe care vrei sa il returnezi
2
Adresa de email folosita in momentul comenzii
Returneaza in modulul vizitator
 
 



Cum pot trimite un retur in locker Easybox?

Daca optezi pentru returul intr-un locker Easybox, usor si gratuit, pasii de urmat sunt simpli:
 
1. Completeaza cererea de retur, conform pasilor de mai sus, din contul de client sau in modulul vizitator si alege lockerul dorit, unde va trebui sa lasi produsele pentru retur.
2. Dupa inregistrarea cererii de retur, vei primi un email de confirmare cu codul de deschidere al lockerului si data pana la care poti lasa produsele.
3. Pregateste coletul si plaseaza-l in lockerul Easybox.
 
 
Produsul returnat trebuie sa fie nepurtat, ambalat intr-o cutie de pantofi (preferabil cea in care au fost trimisi), astfel incat sa nu fie deteriorat in timpul transportului.
Adauga in cutie si factura aferenta articolului returnat!

Te rugam sa ambalezi produsul/ele astfel incat sa incapa intr-unul dintre sertarele lockerului.
Dimensiunile sertarelor sunt:
  • Mic: 47x44x10 cm
  • Mediu: 47x44x20 cm
  • Mare: 47x44x39 cm

La easybox, vei avea posibilitatea sa deschizi un sertar mai mare, in cazul in care cutia depaseste dimensiunile primului sertar deschis.
Atentie insa! Returul in Easybox Sameday este posibil pentru maxim 3 produse pe o cerere de retur (capacitatea sertarelor lockerului nu permite incarcarea a peste 3 produse simultan). In cazul in care se returneaza mai mult de un produs pe o cerere de retur (2 sau 3 produse), te rugam sa le impachetezi pe acestea impreuna (intr-o cutie mai mare sau intr-o punga), pentru a nu se pierde ulterior.
 
Asigura-te ca dimensiunea coletului nu depaseste capacitatea celui mai mare sertar, maximum 44x47x39 cm.
 


In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Pentru retururile solutionate prin curier la depozitul OTTER Distribution, de indata ce am primit si verificat returul, suma facturata va fi restituita in decurs de 14 zile calendaristice, in IBAN-ul atasat in cererea de retur.


Trebuie sa platesc pentru retur?

Nu. Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate integral de OTTER Distribution.


Dreptul la retragere si returnarea produselor

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contract, fara a preciza motivele, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor.

Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returate vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre cumparator, in starea in care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire si daca nu sunt deteriorate ca urmare a culpei clientului.

In cazul retragerii din contract, vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului pentru care cumparatorul s-a retras din contract, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de alegerea de catre cumparator a altei modalitati de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de vanzator, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul pentru care s-a retras din prezentul contract intra in posesia vanzatorului.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; nu se percep comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Costul direct al returnarii produselor revine vanzatorului. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.